Hüttenbau, Fussball, Bobbycar

Wir haben es richtig gut hier in der Steig in Grafstal. Mami hat ihren Gemüsegarten und die Beeren und das Obst. Papi die Garage, den Schopfboden und sein Büro, um Sachen zu lagern. Lukas hat neu Ramiro als Freund gefunden und baut mit ihm in Kleinikon die supercoolste Hütte, die ich je gesehen habe. Simon hat Jonil als Fussballfreund entdeckt. Manuel fährt jeden Tag mit den Zwillingen Gian und Dario mit dem Bobbycar die Steig und den Floraweg hinauf und hinunter. Ein sehr schöner Sommer – obwohl das Wetter heuer nicht gut war. Wir haben es genossen! Und natürlich freuen wir uns auch auf den Herbst mit den farbigen Blätter, den Wind und die reifen Früchte. Und dann natürlich auch auf den Winter mit dem Schnee!

Min Schuelwäg

Lukas:
Zerscht lauf ich d Steig duruf, inklusiv Stäge, bis as Aendi vo de Steig. Denn lauf ich de Rikonerstrass nah bis die au fertig sich und überquere d Dorfstrass. Denn lauf ich det quer durs Zügs dure und chum a de Badstrass bi de Glas-Sammelstell zu de andere Chind. Mit mine Fründe oder au elei lauf ich denn a de 4 Tennisplätz verbii, am Skaterplatz verbii und a de Badi verbii. Die umlaufed mer uf de Ostsiite und spaziered denn s Loch ab bis under d Autobahn. Det gist au en hufe Gheimwäg z.B. dur de Hag oder uf de Schrägi vom Bruggeport under de Autobahn. Nachher gömmer under de Underfüehrig dure und laufed Richtig Strass, wos id Alieferig vo de Raschtstett Kemptthal gaht. Det überquered mer denn das Strässli und chömed scho Richtig Holebach. De gfallt mer!!! Mir müend s ganze Tobel duruf laufe am Holebach entlang – oder au im Holebach drin :-). Wänn mer zoberscht sind, chömed mer an Wäg, wo vom Strickhof uf Winterberg füehrt. Det büged mer links ab uf d Schnällböcklerstrass. Und denn chunnt s Schuelhuus! Ich han en coole Schuelwäg.

Simon:
Ich lauf vo de Steig uf de Florwäg. Am Endi vom Florawäg lauf ich über d Koloniestrass und denn büg ich grad Richtig Rikonerstrass ab. Die überquer ich denn bi de gmalete Füessli (vom Polizischt). Denn chum ich am alte Huus verbii und lauf de Schuelwäg wiiter duruf bi de Chinzgi chunn. Ich han au en schöne Wäg!